WooCommerce verkkokauppa: sisällönhallinnan merkitys hakukoneoptimoinnille

 Hakukoneet, kuten Google, Bing, Yahoo, ovat korvanneet kaiken mitä olemme oppineet perinteisestä ostosten tekemisestä. Nykyään voimme ostaa mitä vain istumalla kotona ja kilkkailemalla nettiä. Kotisivut yritykselle: miten asiakkaasi löytävät sinun yrityksesi kotisivut tuhansien joukosta ja miten WooCommmerce verkkokauppa saa parhaat sijoitukset hakukoneissa? Yksinkertainen vastaus tähän on hakukoneoptimointi. Luottamuksen kehittäminen netissä ja sisällön laatu ovat merkittäviä tekijöitä.

Hakukoneoptimointi tuottaa laadukasta sisältöä

Hakukoneoptimointi on jatkuva prosessi, joka analysoi kaikkia kotisivuja netissä kategorioittain ja pyrkii parantamaan kotisivujen sijoituksia hakukoneissa. Mitä paremmin sijoitut hakukoneissa, sen enemmän saat orgaanista, eli ns. luonnollista liikennettä – kohteena juuri sinun WooCommerce verkkokauppa tai toisinsanoen kotivut yritykselle. Laadukas sisältö yksinkertaisesti auttaa sijoittumaan paremmin hakukoneissa. Backlinkon tutkimuksen mukaan Googlen ensimmäiseksi sijoittuva verkkosivusto saa 31% kaikista klikkauksista ja viisi ensimmäiseksi sijoittunutta saa luonnollisesti suurimman osan kaikista kävijöistä.

Hyödyllisyys on tehokas strategia

Kaikista yleisin kysymys kuuluu: miten saada WooCommerce verkkokauppa sijoittumaan mahdollisimman hyvin Googlen hakutuloksissa. Pieni kolmen kirjaimen yhdistelmä SEO vastaa Amazon-jokea nettimaailmassa. Voit käyttää vuosia opiskelemalla sitä ja harjoittelemalla sen tehokasta hyödyntämistä, mutta silti lopputuloksena voi olla negatiivinen vaikutus yrityksesi kotisivujen hakukonetuloksiin. Yleensä parempi vaihtoehto on ostaa hakukoneoptimointi palvelun sitä tekevältä yritykseltä, joka autta sijoitumaan Googlessa paremmin kun teet kotisivut yritykselle.

Älä koskaan lopeta lisäämästä ainutlaatuista, oivaltavaa, viihdyttävää sisältöä, joka voi auttaa ihmisiä ratkaisemaan ongelman tai opettamaan heille asioita omalta alaltasi. Asiantunteva sisältö saa enemmän klikkauksia. Mitä enemmän ihmiset klikkailevat linkkejäsi ja pysyvät sivustollasi, sitä korkeammalle sijoitukselle verkkosivustosi voi päästä hakukoneissa. Pidä mielessä, että sisällön tulee olla ainutlaatuista eikä sitä saa kopioida mistään muualta.

Sisältö ratkaisee

Kun yrittäjät tekevät kotisivut yritykselle, he miettivät usein ensimmäisenä alustaa. Kaiken on oltava täydellistä aina logosta kotisivujen ulkoasuun. Mutta joskus he unohtavat verkkosivujen merkittävimmän tekijän - hakukoneoptimoidun sisällön. Ihmiset vierailevat kotisivuilla saadakseen haluamansa tiedot, eivät vain katsomassa verkkosivujen ulkoasua. Optimoitu sisältö ja täydellinen verkkosivujen ilme kulkevat käsi kädessä, toinen ilman toista ei ole läheskään yhtä tehokas kuin molemmat yhdessä. Kun teet kotisivut yritykselle, sisällön tulisi antaa vastauksia asiakkaiden kysmyksiin. Tämän perusteella asiakkaasi päättävät ostamisesta ja toimimiesta kanssasi. WooCommerce verkkokauppa ja hakukoneoptimointi kannattaa yhdistää, koska ilman hakukoneoptimointia verkkokauppa yritykselle ei ole yhtä tehokas. Potentiaaliset asiakkaasi joko löytävät sinut tai sitten eivät ja tässä hakukoneoptimointi on merkityksellinen tekijä.

Muista myös, että lähes jokainen tietoa etsivä henkilö ajattelee samalla tavalla. He kaikki etsivät netistä tietoa ja ratkaisua ongelmiin tai tarpeeseen sekä vaihtoehtoisesti verkkokaupasta tarvitsemaansa tuotetta. WooCommerce verkkokauppa joka tarjoaa ratkaisun potentiaaliselle asiakkaalle, kerää enemmän kävijöitä kuin muut verkkokaupat. Asiakkaan näkökulmasta kotisivut yritykselle on kuin laatikko, jossa on oikeat osat asian ratkaisemiseksi. Laatikon sisältö (kotisivujen sisältö) auttaa luomaan luotettavuutta ja ajan myötä he alkavat ostaa palveluja tai esimerkiksi tuotteitasi, jos sinulla on WooCommerce verkkokauppa.

Comments

Popular posts from this blog

Tunteiden merkitys verkkosivujen suunnittelussa

Kotisivujen suunnittelun merkitys koulutuksessa

Miksi sivuston varmuuskopiointi WordPressissä on erittäin tärkeää?