5 vinkkiä nopeuttaa WooCommerce verkkokauppaa

 Jos sinulla on verkkokauppa, tiedät että käyttäjät ovat nykyään kärsimättömiä Vierailijoilla ei ole malttia odottaa sivujen latautumista. He eivät epäröi poistua verkkokaupastasi ja mennä lähimpään kilpailijan verkkokauppaan, jos verkkokauppasi ei lataudu nopeasti.

Tuoreen tutkimuksen mukaan lähes 47% asiakkaista odottaa verkkosivusi latautuvan enintään 2 sekunnissa. Yli 40% ihmisistä hylkää verkkosivuston jos lataaminen kestää yli 3 sekuntia. Yhden sekunnin viive maksamisessa voi myös johtaa 7 prosentin vähenemiseen konversiossa. Yhden sekunnin viive sivun latautumisessa voi mahdollisesti maksaa menetettynä myyntinä noin 2,5 miljoonaa dollaria vuodessa, kun otetaan huomioon, että verkkokauppasi myynti on 100 000 dollaria päivässä.

Jos verkkokauppasi on rakennettu WooCommercelle, kannattaa aina harkita nopeaa ja tehokasta sivustoa. Alla on lueteltu joitain tärkeitä vinkkejä, kuinka voit lisätä WooCommerce verkkokauppa nopeutta.

  1. Kuinka suuri WooCommerce verkkokauppa on?

WooCommerce-verkkokaupan koolla on ehdottomasti merkitystä, jos harkitset sivuston nopeutta. Tuotesivujen tiedostokoko, kuten HTML, JavaScript ja CSS, vaikuttavat verkkosivustosi latausnopeuteen. Joten jos sivusi ovat todella suurikokoisia, niiden lataaminen vie aikaa. Näin ollen ne voivat vaikuttaa asiakkaiden kärsivällisyyteen ja sivustosi voi alkaa menettää myyntiä.

  1. Mitä webhotellia käytät?

Monet verkkokauppojen omistajat ajattelevat, että koska he ovat alkaneet pienestä, on hyvä vaihtoehto halpa webhotelli. Tämä on hyvä idea, mutta vain siihen asti, kun kauppasi ei saa enää tarpeeksi liikennettä. Kuitenkin, jos kauppasi alkaa kasvaa ja samalla liikenteen kasvaessa, sinulle tulee tarvetta lisätä liikennettä. Siksi jaetut webhotellit ja palvelimet eivät voi täyttää vaatimuksiasi kunnolla. Näin ollen tämä on oikea aika siirtyä parempaan webhotelliin.

  1. On suositeltavaa pakata ja optimoida kuvat

Jos verkkokaupassa on paljon kuvia, sen lataaminen voi kestää ikuisuuden. Tämä johtuu siitä, että jokainen kuva lähettää uuden HTTP-pyynnön lataamista varten. Siksi asiakkaidesi on odotettava paljon kauemmin, ennen kuin verkkosivustosi latautuu. Kuvat muodostavat jopa 51% kaikesta verkkosisällöstä. Ne myös kattavat lähes 50% Verkkokauppa yritykselle latausajasta. Siksi kuvien optimointi on ehdottoman välttämätöntä.

  1. Luota sisältötoimitusverkkoon (CDN)

Jos asiakkaasi ovat muissa maissa tai jos kohtaat ongelman suurten maantieteellisten etäisyyksien välillä sekä käyttäjien ja palvelinten välillä, CDN: n käyttö on välttämätöntä. CDN ratkaisee sisällön ongelman, jossa tietodostojen on reissattava palvelinten ja kannettavien tietokoneiden välillä. Ilman CDN: ää jokaisen sisältöpaketin on matkustettava pidemmälle ennen kuin se saavuttaa määränpäänsä.

  1. Optimoi Verkkokauppa yritykselle tietokanta

Suurempien verkkokauppojen on puhdistettava tietokanta säännöllisesti, joten se voi auttaa sivustoa latautumaan nopeammin. Tämä vapauttaa myös tilaa, joten myymälä toimii tehokkaammin. Jos Verkkokauppa yritykselle on suuri, on suositeltavaa optimoida kaupan tietokanta säännöllisesti.

Nopea WooCommerce verkkokauppa ei vain pidä asiakkaitasi tyytyväisinä, vaan myös motivoi vierailemaan verkkokaupassasi yhä uudelleen. Tämä paitsi lisää myyntiä myös auttaa WooCommerce verkkokauppaasi kasvamaan jatkuvasti.

Comments

Popular posts from this blog

Tunteiden merkitys verkkosivujen suunnittelussa

Kotisivujen suunnittelun merkitys koulutuksessa

Miksi sivuston varmuuskopiointi WordPressissä on erittäin tärkeää?