Woocommerce verkkokauppa ei ole vaikea juttu. Lue nämä 5 vinkkiä.

 Nykyään WooCommerce yritykselle on tullut yksi suosituimmista WordPress-lisäosista ja se on ansainnut ison markkinan verkkokauppa-alalla. WooCommerce on suuri yhteisö, joka tarjoaa useita lisäosia tehokasta verkkokauppasivustoa varten. WooCommerce yritykselle rakennettiin tarkoituksena tarjota yksinkertainen käyttöliittymä verkkokaupan toteuttamiseen ja monet aloittelevat ohjelmoijat pitävät tätä artikkelia hyödyllisenä, koska se tarjoaa sinulle pari vinkkiä verkkokaupan parantamiseksi ja tehostamiseksi.

1. Optimoi verkkokauppa nopeampaa lataamista varten

On tärkeää, että verkkokauppa latautuu nopeammin paremman käyttökokemuksen takaamiseksi. Siksi on suositeltavaa optimoida kauppasi alla olevien ohjeiden mukaan:

  • Kaupan kuvien pakkaaminen auttaa lataamaan verkkokaupan nopeammin.
  • On myös suositeltavaa pakata teeman CSS ja JS tiedostot, jotta yrityksesi verkkokauppa latautuu nopeammin.
  • Tekniikat: kuvien lazy load ja tehokkaat välimuistilaajennukset, kuten W3-välimuisti, auttavat sinua optimoimaan verkkokauppasi paremmin.
  • Samoista syistä käytä CDN: ää ja valitse hyvä hosting verkkokauppasi latausnopeuden parantamiseksi

2. Kohdista tuleville festivaaleille ja lomille

On arvioitu, että lomat ja festivaalit lisäävät myyntiä noin 12%. Erilaiset kannustimet ja tarjoukset käyttäjille auttavat lisäämään myyntiäsi. Tekniikat, kuten festivaalialennukset, vanhojen tuotteiden vaihtaminen uusiksi, lahjakortit ja ilmainen toimitus auttavat sinua kasvattamaan tulosta festivaalien ja lomien aikana.

3. Käytä houkuttelevaa käyttöliittymää paremman vaikutuksen saavuttamiseksi

Houkutteleva käyttöliittymä / design tekee ihmeitä yrityksesi verkkokaupan konversiolle. Hyvin suunniteltu ulkoasu voi lisätä WooCommerce yritykselle

tuloksia jopa 200%. Samalla tavalla parempi käyttöliittymä voi nostaa verkkokauppasivustosi tulosprosentin jopa ilmiömäiseen 400 prosenttiin.

4. Sisällytä chat-tuki rutiiniprosessina

Menestyvät verkkokaupat sisältävät chatin aina rutiininomaisena asiakastyytyväisyysprosessina. Live-chat tuki auttaa aina parantamaan WooCommerce verkkokaupan luotettavuutta.

5. Käytä luotettua maksunvälittäjää

Nykyään verkkokaupoissa ostoksia tekevät ostajat ovat yhä huolestuneempia verkkoturvallisuudesta. Siksi ei ole suositeltavaa valita epäluotettavaa maksunvälittäjää verkkomaksuja varten. On suositeltavaa käyttää luotettua maksunvälittäjää, kuten VismaPay tai Paytrail.

Johtopäätös

On olemassa useita lisäosia, jotka auttavat sinua rakentamaan tehokkaan WooCommerce verkkokaupan. WooCommercen ei kuitenkaan tarvitse olla vaikea tehdä. Voit helposti seurataa näitä vinkkejä, jotta tehtäväsi olisi helppoa kuin heinän teko. Ota yhteyttä saadaksesi lisätietoja!

Comments

Popular posts from this blog

Tunteiden merkitys verkkosivujen suunnittelussa

Kotisivujen suunnittelun merkitys koulutuksessa

Miksi sivuston varmuuskopiointi WordPressissä on erittäin tärkeää?