Kun teet kotisivut yritykselle, käyttöliittymä on tärkeä

Internetin aikakaudella yrityksen tai yrityksen verkkosivustosta on tullut tärkeä verkkovarallisuus kaikille yrityksille tai organisaatioille. Vaikka verkkosivuston käyttöliittymä on ratkaisevan tärkeä yrityksesi verkkosivuston maineen ja jatkuvan läsnäolon ylläpitämiseksi verkossa. Kaikilla verkkosivustoilla ei ole hyvää käyttöliittymää.

Lyhyesti sanottuna verkkosivustojen käytettävyys on kriittistä yrityksen tai yrityksen kotisivujen menestymisen kannalta. Jos verkkosivustosi käytettävyys on hyvä, se voi muuttaa yrityksesi omaisuuden hyväksi. Yrityksen kotisivujen suorituskyvyn parantamisen lisäksi se voi myös lisätä myyntiä ja tuloja.

Jotta kotisivut yritykselle menestyisi, niiden ei pitäisi vain näyttää hyvältä, vaan myös tarjota saumaton käyttökokemus vierailijoille. Siksi hyvä käytettävyys on tärkeää. Se erottaa verkkosivustosi kilpailijoistasi. Jos verkkosivustollasi on hyvä käytettävyys, se auttaa kävijöitä löytämään tarvitsemansa tiedot helposti. Katsotaanpa käyttäjäystävällisen verkkosivuston viittä olennaista ominaisuutta.

1. Verkkosivustosi tulee olla yhteensopiva mobiililaitteiden kanssa:

Yhä useammat ihmiset käyttävät nyt matkapuhelinta Internet-yhteyden muodostamiseen. Tällaisessa tilanteessa on välttämätöntä, että kotisivut yritykselle on mobiililaitteille sopiva ja että ne voidaan arvioida myös älypuhelimella. Käytä mobiilisivustojen testaajia, kuten Googlen mobiilisivustosivustotesteriä, selvittääksesi, kuinka nykyinen yrityksesi kotisivu näkyy mobiililaitteissa. Voit myös rakentaa verkkosivustosi mobiiliversion käyttämällä Internetissä saatavilla olevia ilmaisia ​​mobiilisivustojen rakennustyökaluja.

2. Verkkosivustollasi tulisi olla hyvin suunniteltu arkkitehtuuri:

Sivustolla, jolla on hyvä käytettävyys, on tietoa saatavilla hyvin suunnitellulla ja organisoidulla tavalla. Mutta tämä asia on usein unohdettu. Koska elämme tiedonhakukaudella, meidän on huolehdittava siitä, että yrityksemme kotisivuilla esitettävät tiedot esitetään huolellisesti järjestetyllä tavalla. Lisäksi asiakkaiden on oltava helppo löytää tarvittavat tiedot. On tärkeää, että ajattelet asiakkaidesi näkökulmasta kun teeet kotisivut yritykselle.

3. Varmista, että yrityksesi kotisivuilla on nopeat latausajat:

Nykymaailmassa päätökset tehdään sekunnin murto-osassa. Jos siis verkkosivustosi lataaminen kestää yli muutaman sekunnin, kävijä ja potentiaalinen asiakas voivat olla poissa ikuisesti. Hidas latausnopeus on yksi tärkeimmistä syistä, miksi yritysten kotisivuilla on alhainen hakukoneiden sijoitus ja jopa korkea välitön poistumisaste.

4. Verkkosivustosi tulee olla yhteensopiva eri selainten kanssa:

Vaikka selainten yhteensopivuus voidaan unohtaa helposti, se on yksi tärkeimmistä tekijöistä, jotka vaikuttavat yleiseen käytettävyystekijään, kun teet Nettisivut yritykselle. Jopa monet tunnetut tuotemerkit kärsivät tästä ongelmasta. Huonompi käytettävyys voi vaikuttaa yritykseesi ja heikentää verkkosivustosi mainetta.

Lopputulema

Esteettinen ja miellyttävä verkkosivusto ei riitä, kun teet Nettisivut yritykselle. Teknisesti niissä pitäisi olla hyvä käyttöliittymä ja hyvä käytettävyys. Ilman tätä, verkkosivustosi saattaa kärsiä huonosta maineesta ja myös yrityksesi kärsii.

Comments

Popular posts from this blog

Tunteiden merkitys verkkosivujen suunnittelussa

Kotisivujen suunnittelun merkitys koulutuksessa

Miksi sivuston varmuuskopiointi WordPressissä on erittäin tärkeää?